10 Aralık 2011 Cumartesi

bosch marka beyaz eşya servisi arıyorum


Birçok paralar ödediğiniz çamaşır makineleri labarotuarlar ortamında incelendiğinde şöyle bir sonuç elde ettik. Çok para ödemek iyi çamaşır makinesi satın almak demek değildir. İyi bir çamaşır makinesi demek zor lekeleri giysiye zarar vermeden çıkartacak, enerji tüketimi az olacak ve fazla su harcamayacak olmalıdır. Ve bizden bir öneri daha bir bilene danışmadan ve alacağınız ürünü iyice incelemeden satın almayanız. Sultanbeyli bosch servisi

Elektrikli ev aletlerinin arızalanmasını hem ister hem de korkar çoğu insan.İster çünkü elektirikli ev aletlerini tamir etmek onarmak süper zevkli bir iştir.İstemez çünkü onarılmadığı takdirde yenisini almak zorunda kalırsınız cep yakabilir.Genelde de önce kendimiz tamir etmeye çalışırız işin bir çok ustası servisçisi varken.Ve çoğu zaman işin içinden çıkamaz ve o zaman son çare çağırırız bir servis ustasını.Fakat çoğu insan şunu göz ardı ediyor günümüzde.Çoğu zaman bu hobi gibi edindiğimiz özellikle beyaz eşya tamir etme konusu bazen yapacağımız ufacık bir yanlışla tamir edilebilecek bir durumda olsa bile onarılamayacak hale getirebiliriz beyaz eşyamızı ve masrafları çoğaltmakla kalırız kendi ellerimizle.AB ülkelerinde; parfüm, güzellik, makyaj ve cilt bakım ürünleri, tıraş malzemeleri, ısıtıcılar ve kasetçalarlar, sofra ve mutfak eşyaları ÖTV’ye tabi tutulmuyor. Bizde ise, bunların tamamı ÖTV’ye tabi!.. Aslında bu komediye de son vermek gerekiyor ama pratikte zor gözüküyor  Zümrütevler bosch servisi

Bazen Gerçekten özel beyaz eşya servislerine para verip iş yaptırmak daha iyi düşünüyorum.Sıkıntımı anlatayım ismini vermek istemediğim bir mağazadan evlenmek üzere olduğumuzda buzdolabı,çamaşır makinesi aldık.Neyse ben çok beğendim bir problem yok beyaz eşyalarda.Fakat firmanın kendi servisleri gelip kuruyor biliyorsunuz.kaç gün beklettiler bizi..Hey Allah’ım dedim hani para vermiyoruz ya bir zahmet gelip de kurmadılar.Bir an için dedim ki kendi kendime işte bu yüzden özel beyaz eşya servisleri iyi ki var.Düşünün makineniz arızalandı.Acil tamir edilmesi gerek.Tabi ki kendimiz tamir edemeyiz.Firmanın servislerini düşünün artık para almıyorlar ya kaç günde gelirler artık.Ondan dolayı bazen para verip de iş yaptırmak daha iyi diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder