10 Aralık 2011 Cumartesi

kazasker profilo servisi istanbul

Her geçen gün yenileriyle karşılaştığımız beyaz eşya dünyasını takip etmemiz gerçekten çok zor bir durum diye düşünüyorum. Baktığımızda binbir çeşit beyaz eşya marka ve modeli bulunuyor ve bu her marka illaki ayda bir de olsa yeni bir ürün sunuyor piyasaya…
Bir çok makale sitesi bulunmaktadır. Ve kimisi dışarıdan makale almakta kimisi de almamaktadır.Sadece kendi makalelerini yayınlamak için yapılmış makale servisleridir. Beyaz eşyalar ile ilgili makaleler konusunda da bir çok yazılı makale bulabilirsiniz.Kişi kendi yorumları kendi yazdıklarını kaleme dökme işlemidir makale..  
Bilgisayar her eve veya her iş yerine hızla girince insanlarda söke taka bu işi öğrendiler eee ekmek parası sonuçta :) iş her zaman iştir ve yapmak lazım diyerekten bir bilgisayar bozsa bile sonuçta işi kaptı ve başladı teknik servise.. :) benim bile bir çok tanıdığım var bu konuda .hee birde gelelim işin ustalarına herkeste böyle öğrenmedi yaa gerçektende bu işe yıllarını vermiş kimselerde mevcut tabi ki..  
Bir yerde okumuştum tam hatırlayamıyorum baya bir zaman geçti üstünden bir söz vardı “kol saatleri çıktı çıkalı güneşi görmez oldu gözümüz” diye bu söz beni çok düşündürdü. Önceden güneşin durumuna göre hareket ederlermiş ya saat yok iken o geldi bir an aklıma ve aldı götürdü beni taa eski zamanlara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder